OneMeeting Privacy header

Haal meer uit uw bijeenkomst met 'Meeting Inspirations'

Amersfoort, 21 september 2017

Gelijktijdig met de start van het “vergaderseizoen” introduceert Regardz Hospitality Group ‘Meeting Inspirations’. Een nieuw concept met praktische én inspirerende benodigdheden die bijdragen aan een succesvolle bijeenkomst.

Meeting Inspirations
Regardz speelt in op inspirerende Meeting trends. “Juist in een digitale samenleving willen mensen van hun bijeenkomst een bijzondere beleving maken. De Meeting Inspirations helpen onze klanten om meer uit hun bijeenkomst te halen” aldus Luc van Bussel, CEO & Gastgever Regardz.

Voor elke type bijeenkomst is er een passende Meeting Inspiration waarbij de Meeting Experts van Regardz graag adviseren. Zo is de Meeting Inspiration LEGO® bij uitstek geschikt voor Lean Six Sigma en Timemanagement trainingen. Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bijeenkomst genieten van een speciaal samengesteld Meeting Tea menu. Voor wie toe is aan een korte vergaderbreak kan er gebruik gemaakt worden van een uitgestippelde wandelroute in de directe omgeving van de locatie én is er een pingpongtafel beschikbaar. Dit is slechts een greep uit het aanbod aan inspirerende Meeting Inspirations. Bekijk het complete aanbod op www.MeetingInspirations.nl.

Regardz.nl
Persoonlijke ontmoetingen zijn vaak het begin van iets nieuws. “Ontmoeten we vaker doen” is onze boodschap. De missie van Regardz is om mensen samen te brengen die elkaar ‘buiten de deur’ willen ontmoeten voor een training, een opleiding, een vergadering, een feest of een andere bijeenkomst. Regardz onderscheidt zich door haar totaaloplossingen en biedt hoogstpersoonlijke service tot in ieder detail. Regardz brengt mensen samen.

Noot voor de redactie
Voor meer informatie over Meeting Inspirations kunt u kijken op www.MeetingInspirations.nl of scan de QR code Meeting Inspirations (zie bijlage) of neem contact op met Ingrid van der Wal-Koek, Directeur Meeting Centers.
Per e-mail: MeetingInspirations@regardz.nl
Telefonisch: 06 – 10 74 77 16
Voor meer informatie over Regardz kunt u contact opnemen met Luc van Bussel, CEO Regardz
Per e-mail: luc.vanbussel@regardz.nl