Great Place To Work

Regardz Hospitality Group & Onemeeting.com gecertificeerd als Great Place to Work

Amersfoort, 30 januari 2020

Great Place to Work Nederland onderzoekt de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen organisaties. Op basis van de resultaten van het medewerkersonderzoek en de analyse van de organisatiecultuur wordt gekeken of er is voldaan aan de criteria voor goed werkgeverschap. Alleen organisaties die op beide onderdelen de vereiste scores behalen mogen direct de titel Great Place to Work Certified dragen. Op basis van deze erkenning komen wij tevens in aanmerking voor een plek bij de Top 10 Best Workplaces in onze categorie Best Large Workplaces. De lijst van Best Workplaces wordt eind maart 2020 bekendgemaakt tijdens het Best Workplaces event.

Regardz Hospitality Group is een gastvrijheidsbedrijf met twee Hotels en acht Meeting & Event Centers. Onemeeting.com is een internationaal boekingsplatform voor meetings wereldwijd. Voor bedrijven, organisaties, instellingen en overheden biedt Onemeeting.com een totaaloplossing voor al hun bijeenkomsten. Kindest Regardz is de naam van het unieke cultuurprogramma van de groep. Hartverwarmende gastvrijheid voor medewerkers, gasten, klanten en relaties staat centraal in alle activiteiten. Regardz Hospitality Group investeert fors in de ontwikkeling van een ‘warme bedrijfscultuur’ als basis voor warme, duurzame relaties met alle stakeholders.

Luc van Bussel, CEO van Regardz Hospitality Group & Onemeeting.com: ”Alleen warmte verbindt, kou nooit. Dat is de essentie van ons bijzondere cultuurprogramma. In deze coole, digitale tijden geloven we in de kracht van ‘zachte vaardigheden’. Hard werken staat bij ons synoniem voor hart werken. We geloven dat alles draait om mensen en de menselijke verbinding. Kindest Regardz is onze ‘cultuurkachel’ waarmee we ons familiebedrijf blijven ‘opwarmen’. Cultuur is alles behalve een ‘one-trick pony’, maar eerder een doorlopende passie en ambitie om medewerkers zich als een vis in het water te laten voelen. Goed leiderschap creëert leiders en geen volgers. Dat is wat ons inspireert en onderscheidt. We willen onze gasten en klanten raken! Dat verlangt maximale motivatie en inspiratie van directie en management richting alle medewerkers.”

René Brouwers, directeur van Great Place to Work Nederland: “Goed werkgeverschap is de weg naar organisatiesucces – dat is de overtuiging van Great Place to Work Nederland. Organisaties die een cultuur van vertrouwen, trots en plezier hebben, presteren beter. Hier als organisatie in uitblinken is een prestatie. Een prestatie om trots op te zijn en een prestatie die aandacht verdient.” Brouwers over het onderzoek: “Wij vragen de mening van medewerkers op vijf waarden: geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap. Die waarden zijn gekoppeld aan prestaties. Deze aanpak hanteren wij wereldwijd in 57 landen bij jaarlijks ruim 6.000 organisaties. Wij zijn het enige onderzoek dat niet alleen vraagt naar de mening van de medewerkers, maar ook de organisatiecultuur meeneemt.”

Over Great Place to Work:
Great Place to Work is de internationale partner in het traject van onderzoek, ontwikkeling en erkenning van goed werkgeverschap. Hun missie is “Bijdragen aan een betere wereld door vertrouwen, trots en plezier binnen organisaties te vergroten”. Een Great Place to Work-traject biedt organisaties een duurzame ontwikkeltool om inzicht te krijgen in het verbeterpotentieel op basis van medewerkersinput en om de organisatiecultuur te verbeteren.

Via erkenning van goed werkgeverschap streeft Great Place to Work Nederland ernaar om organisaties te stimuleren hun mensen op de eerste plek te zetten en daarmee om nog meer mensen de kans te geven om te kunnen werken bij een geweldige werkgever.

Over Regardz Hospitality Group & Onemeeting.com:
Regardz Hospitality Group B.V. is een pionier in de Meeting Branche. Het familiebedrijf werd opgericht in 1982 door Job Heilijgers. Naast de twee eigen Hotels en acht Meeting & Event Centers biedt Regardz met Onemeeting.com een uniek, onafhankelijk, internationaal Meeting Platform. In 2019 organiseerde Onemeeting.com 23.000 zakelijke bijeenkomsten voor 4.000 bedrijven, organisaties, instellingen en overheden. 400.000 gasten werden verwelkomd op de aangesloten locaties van Onemeeting.com. De visie van Regardz Hospitality Group is dat mensen elkaar -zeker in deze digitale samenleving- blijven ontmoeten. De missie van Regardz is om mensen samen te brengen. Regardz Hospitality Group & Onemeeting.com zijn in 2020 gecertificeerd tot een Great Place to Work.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
– CEO/DGA/Chief Hospitality Officer Luc van Bussel +31 6 45 00 24 68
– CFO/DGA/Chief Financial Officer Michiel Heilijgers +31 6 48 92 08 33
– Manager HR & Cultuur Jertske van Voorthuizen +31 6 52 52 74 71

Meer informatie vindt u op:
www.RegardzHospitalityGroup.com
www.Onemeeting.com
www.LucvanBussel.nl

Bekijk meer informatie over Great Place to Work Certified op: www.greatplacetowork.nl/employer-branding/great-place-to-work-certified/