OneMeeting Privacy header

Regardz reikt recordbedrag uit aan Ronald Mcdonald Kinderfonds

Amersfoort, 22 januari 2016

Regardz heeft in het derde jaar van haar samenwerking met het Ronald McDonald Kinderfonds een bedrag van dik € 53.000 gedoneerd aan het Kinderfonds. De opbrengst zal worden gebruikt om overnachtingen voor ouders met zieke kinderen mogelijk te maken. Regardz heeft met het organiseren van diverse activiteiten samen met medewerkers, gasten en leveranciers zo’n 883 overnachtingen voor ouders weten te realiseren.

Marja van Bijsterveldt, directeur van het Ronald McDonald Kinderfonds heeft de cheque in ontvangst genomen uit handen van Luc van Bussel, CEO van Regardz. “De Ronald McDonald Huizen ontvangen geen overheidssubsidie, dus we zijn volledig afhankelijk van donateurs, sponsorbijdragen en acties van particulieren en organisaties. Daarom zijn we zo blij met de initiatieven van Regardz en het mooie bedrag dat bijeen is gehaald,” reageerde Marja van Bijsterveldt.

Samenwerking
Regardz is een samenwerking van een periode van minimaal vier jaar aangegaan met het Ronald McDonald Kinderfonds. Deze organisatie zorgt er al ruim dertig jaar voor dat ernstig zieke kinderen hun ouders dichtbij kunnen hebben.

Acties
Het afgelopen jaar heeft Regardz zich met allerlei acties ingezet om het geld in te zamelen. De acties variëren van deelname aan de Homeride (een gesponsorde fietstocht van Groningen naar Maastricht), tot het verkopen van soep en paasbroden en het ontwikkelen van gesponsorde bestekhuisjes, een duurzame oplossing voor de bestekhoesjes die dagelijks gebruikt werden in het restaurant en waarvan er duizenden per jaar in de prullenbak verdwenen.

Regardz
Regardz.nl is dé ontmoetingsplek waar bedrijven en organisaties altijd een oplossing vinden voor een bijeenkomst op maat. Samen met onze klanten creëren we onvergetelijke bijeenkomsten in bijzondere locaties en organiseren wij alles van A tot Z. Regardz brengt mensen samen die elkaar willen ontmoeten, om kennis te delen of successen te vieren. Regardz maakt het verschil met hoogstpersoonlijke service en gelooft in de kracht van ieder detail. Kijk voor meer informatie op www.regardz.com, bel 085 – 051 7763 of app naar 06 – 52 52 74 88.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Luc van Bussel via luc.vanbussel@regardz.com, tel. 088 – 209 00 00.

Regardz Hospitality Group BV
Barchman Wuytierslaan 2 – 3818 HN Amersfoort – www.regardz.com.